top of page

TRAJECT VAN VERVORMDE VROUWELIJKE ENERGIE NAAR GEHEELDE VROUWELIJKE ENERGIE (los van geslacht)

I'M UNSTOPEBLE en ik ga de uitdaging aan!


COMING UP

Een nieuw traject !

VAN VERVORMDE VROUWELIJKE ENERGIE NAAR GEHEELDE VROUWELIJKE ENERGIE (staat los van geslacht) .


8 modules...

one on one

.... op jouw tempo

Met herkenbare voorbeelden uit mijn praktijk, uit het alledaagse leven en met blijvend resultaat!..(haha dat kan je niet zeggen over het betalen voor ons uiterlijke welzijn nietwaar )


Wat betaal je voor je uiterlijke welzijn...?


Shinen doe je van binnenuit. Dus:. Innerlijk welzijn... Hoeveel is dàt je waard?




Hoe gebruik je nu je energie en hoe kan je ze nog (veel) beter inzetten?


LEVEL UP!


Zin?


Let me know!


Wie bij mij moet zijn, ‘weet’ / kent de weg.


Om jouw geld en mijn energie niet te 'verspillen' is dit enkel voor mensen die "echt" aan zichzelf willen werken en hun spirit, hun specifieke energie, hun eigen kleur, bewust willen neerzetten op aarde.


Wegens vrij intens, ook voor mij, zijn de plaatsen beperkt.


Psst: Toen ik volgende video van : 'That's The Spirit 'op fb zag passeren, ( https://www.facebook.com/thatsthespirit.nu/videos/248483371180633 ) zag ik het als inleiding om mijn nieuwe traject, waar ik al geruime tijd (zie blog Valse spiritualiteit) mee rondliep, voor te stellen.

Spiritualiteit en ik gaan nl. samen


Naast dyslectici, doe ik ook aan schrijf- spellingsfoutjes , kan je er ‘voorbij’ kijken ? :-)


Nog iets over mijn meerwaarde/ mijn kernenergie?

*Ze is bewust van zichzelf

*Ze is vrouwelijk in balans met mannelijk (dwz gebruik 'gezonde' mannelijke energie wanneer het nodig is).

* Ze legt de vinger op de zere plek/ wonde * Ze houdt ruimte waar nodig. * Ze leert je bij je eigen kern te komen en je af te stemmen op je eigen specifieke kernenergie/ kleur…. *Ze leert je snel te shiften.

* Ze is in éénheid


Onthoudt: Shinen doe je van binnenuit.


Je hebt één verantwoordelijkheid in je eigen leven en die is: jouw leven(-senergie/ spirit) in eigen handen nemen. Van daaruit doe je altijd goed aan iedereen die je ontmoet.


In het blog van vervormde vrouwelijke energie naar geheelde vrouwelijke energie lees je gratis, het belang van de vrouwelijke energie en waarom deze net nu moet aangepakt worden.


Nog een weetje over mij: Ik ben niet PERFECT (jij wél? :-))

Naast dyslectici, doe ik ook aan schrijf- spellingsfoutjes. Ik laat mijn teksten niet meer nakijken/ verbeteren. Het channelen (mijn blogs, schrijfsels, downloads) is waar ik voor sta, het gaat om informatie/inzichten/begrijpen.

Wie bij mijn moet zijn, lees met mijn ‘trilling’ resoneert, begrijpt ook waarom ik doe wat ik doe.


Alles heeft te maken met de Paradigmaverschuiving van de wetenschap.


Wat pseudowetenschap werd, wordt genoemd 'ook' om ons klein te houden, zal met de nodige meettoestellen meer en meer aangetoond worden als echt . Het is de weg naar de nieuwe mens, de nieuwe aarde.




Delen van mijn artikels is toegestaan mits respect voor mijn werk en het vermelden van mijn website.

Dank om de informatie over Empaten (ondertussen heb ik geleerd dat ik een tweelingvlam ben en Nick mijn twin) te verspreiden en mijn werk te respecteren!

bottom of page