top of page

VAN VERVORMDE VROUWELIJKE ENERGIE NAAR GEHEELDE VROUWELIJKE ENERGIE (blog)



Dit is de titel van een nieuwe gechanneld traject .

Het traject is voor mensen die zich herkennen in wat ik beschrijf als vervormde vrouwelijke energie en staat uiteraard los van ons geslacht.


Het traject gaat om jezelf, je kernenergie op de eerste plek te leren inzetten.


Het zal verder in de tekst duidelijker worden hoe belangrijk het is dat de vervormde vrouwelijke energie nu wordt geheeld, rechtgetrokken, in waarde wordt hersteld.


Weet ook dat wanneer vrouwelijke energie rechtgetrokken /geheeld wordt, dit ook ten goede komt voor de vervormde mannelijke energie binnenin ons zelf en/of visa versa en dit ook mee bijdraagt bij/ met onze kinderen, onze partners en onze omgeving.


Beide energieën zijn door de eeuwen heen vervormd. De grote verandering die nu plaats vindt op aarde gaat om het herstellen , het rechttrekken van beide energieën zodat ze 'beiden' ten volle de eer en de waarde krijgen die ze verdienen.


Ik ben als vrouw geboren, mijn kernenergie is vrouwelijk (is dus niet noodzakelijk gekoppeld aan een geslacht) en toch overheerste jarenlang een vervormde mannelijke energie. Maw zowel mijn mannelijke als mijn vrouwelijke energie waren vervormd, waardoor ik eigenlijk in overlevingsstatus leefde, lees niet echt vanuit mijn ware zelf, mijn unieke energie, mijn spirit, mijn ziel.


Ontwaken heeft te maken met het recht trekken van deze energieën (aangestuurd door spirit) om vanuit spirit (die éénheid is = in balans tussen vrouwelijke en mannelijke energie) te leven.





Vanuit mijn kern met vrouwelijke energie, de weg die ik heb afgelegd om deze energie recht te trekken en van waaruit ik ben gaan leven, kan ik andere mensen die met mijn energie resoneren helpen om ook hun eigen vrouwelijke energie te leren/ durven vertrouwen.


Mijn traject gaat niet alleen om de vrouwelijke energie recht te trekken. Zoals je gaande weg kan lezen, zijn beide energieën 'even' belangrijk om vanuit éénheid te leven. Echter leven we al eeuwen vanuit vervormde energie (of anders gezegd 'overleven' we) en niet vanuit éénheid, ware liefde, wat onze ziel is, wat onze spirit is. Het is datgene waar we diep down naar verlangen en het zit 'in' ons.



Zo reageert de mannelijke energie vervormd op vervormde vrouwelijke energie en omgekeerd en blijven conflicten bestaan, we gaan er niet onderuit komen, willen we verandering, zullen we de vervormde vrouwelijke energie moeten aanpakken.


Waarom is de vrouwelijke energie nu zo belangrijk?

Omdat zij de ontvangende energie is. De mannelijke energie is gevend en je kan niet geven wat je niet eerst hebt ontvangen.

En met ontvangen bedoel ik hier ook voornamelijk jouw giften, dat wat jij ‘meegekregen’ hebt met jouw specifieke kernenergie.


In deze is het belangrijk om te weten wat jouw kernenergie is (mocht je dat zelf nog niet weten dan kom je er gedurende het traject achter) zodat je weet dat je eerst je kernenergie moet inzetten om van daaruit te werken met de ‘andere’ energie/ je andere pool.


Wanneer je dit doet, ben je meester over je eigen leven en hebt je zicht op je pad/doel/ missie, je leeft vanuit je spirit, je ziel.


Wat nog belangrijk is om weten, is dat vanuit de vervormde energie hetzij vervormde mannelijk hetzij vervormde vrouwelijk energie we het tegenovergestelde ‘vervormde’ aantrekken, met als doel dat beiden energieën gezond, geheeld, rechtgetrokken worden binnen in onszelf zodat we ook uiterlijk de ‘juiste’ persoon , dwz een persoon die ‘in balans ‘ in “éénheid” is, dus waarvan zowel de mannelijke als de vrouwelijke energie geheeld zijn/terug gezond zijn, rechtgetrokken is , zullen aantrekken.


Wanneer beiden energieën / polen binnenin onszelf in balans zijn, is er éénheid.

De vrouwelijke energie versterkt de mannelijke en omgekeerd.


Dit worden toekomstgericht de ‘nieuwe relaties’.


Men zal toekomstgericht eerst zorg dragen dat binnenin zichzelf de éénheid 'voelbaar' is om van daaruit een partner aan te trekken die ook de éénheid in zichzelf voelt en (h)erkent.


Moet men eerst in éénheid zijn alvorens de ”nieuwe relatie” aan te trekken?

Neen je kan ook ‘al doende’ in je relatie leren die éénheid binnenin jezelf te vinden, door de dingen waar je nu met een huidige partner (collega, ouder, ...) tegenaan loopt aan te pakken.

Ook daarvoor dient dit traject



Weet dat:

- In de nieuwe relaties je niet meer afhankelijk zal zijn van anderen net omdat er balans (= éénheid) is in zichzelf.

- Wanneer jij aan jezelf werkt het invloed heeft op je kinderen, partner, je omgeving.

- Dit gaat ervoor zorgen dat er ook op aarde meer balans, meer ware liefde zal verspreidt en doorgegeven worden aan de volgende generaties. .


Alles begint bij ons zelf.

Leven vanuit éénheid, is leven vanuit onvoorwaardelijke liefde. Het brengt vrijheid, harmonie, vrede en dankbaarheid in jezelf/ op aarde.


Resoneer jij met deze kernwoorden dan is dit traject voor jouw bestemd.


Maar eerst nog vragen die je aan jezelf mag stellen.

Ben ik het waard om gelukkig te zijn?

Wil ik investeren in mijn innerlijke zelf, mijn innerlijke wel- zijn?

We leerden (vanuit een overheersende vervormde mannelijke energie/ cultuur) om vooral in ‘ons uiterlijk’ te investeren en vaak zo te zoeken naar innerlijk welzijn.


Wat als we 'wakker worden' en merken dat het omgekeerde nodig is?

Als je kijkt naar waar je tot nu toe heb in geïnvesteerd, laat het ons uiterlijke dingen noemen.

Leef je dan nu vanuit dankbaarheid, harmonie, vrede, vreugde, blijdschap… ?

Als dat zo is, gefeliciteerd!

Ik kan je niets meer bijbrengen.


Maar

Mocht het niet zo zijn, is dit traject voor jou.

De vraag of je vanuit dankbaarheid leeft is nl. heel belangrijk en waarom?


Ons beeld over relaties is ons mede ‘bijgebracht’ door sprookjes, tv, media, romantische films, reclame... Het ‘beeld’ werd en wordt nog steeds aangestuurd door vervormde mannelijke energie en de vrouwelijke energie die zich daaraan heeft 'aanpast' en vervormd.


Daardoor loopt het ook vaak fout in (seksuele) relaties.

Van bij het begin wordt voldaan aan een ‘uiterlijk’ beeld (geconditioneerd) dat bij beiden wordt verwacht tot men het niet meer kan volhouden, net omdat het (voldoen aan de verwachtingen van de andere) niet klopt met het innerlijke, met wie je 'echt' bent.


Laat één ding duidelijk zijn, wanneer je kernenergie vrouwelijk is, en je omarmt die vrouwelijke energie volledig, je hebt dit rechtgetrokken en jij zelf ziet het waardevolle er van, dan is het dat wat aantrekkelijk is voor de mannelijke energie.


Ken jij je jouw waarden (jouw giften)? Dan pas kan je ook anderen: je kinderen, je partner, je medemens helpen om hun waarden te leren ontdekken. .


Stel dan volgende vragen?

- Hoeveel betaal ik voor een vergankelijke uiterlijke verzorging tegenover een blijvend innerlijk welzijn?


- Durf ik mijn gave (giften) met open armen en 'vol vertrouwen' ook 'ontvangen', het waardevolle ervan (h)erkennen en doorgeven?


- Hoe leer ik zorg dragen voor mijn innerlijke welzijn?


And last but nog least:

- Hoeveel is dàt me waard?

Weet dat de waarde die je hier op plakt iets zegt over de waarde van de 'giften' die jij hebt mee ‘gekregen’ met je kernenergie en waar je deze waarden eerst zelf op de eerste plaats moet leren zetten om dan pas in de uiterlijke wereld de eerste plaats te krijgen.


Nog een weetje: .

Een verschil tussen beide energieën is dat gezonde mannelijke energie vooral gaat om doen, actie, om vandaaruit zijn gezonde vrouwelijke energie (vertrouwen ) aan te spreken; terwijl vrouwelijke energie in eerste instantie gaat om vertrouwen en om vanuit het vertrouwen (in vb de eigen intuïtie), dan pas de mannelijke energie gaan ‘in te zetten’ voor actie/ doen.



Nog een weetje over mij: Ik ben niet PERFECT (jij wél? :-))

Naast dyslectici, doe ik ook aan schrijf- spellingsfoutjes. Ik laat mijn teksten niet meer nakijken/ verbeteren. Het channelen (mijn blogs, schrijfsels, downloads) is waar ik voor sta, het gaat om informatie/inzichten/begrijpen.

Wie bij mijn moet zijn, lees met mijn ‘trilling’ resoneert, begrijpt ook waarom ik doe wat ik doe.


Alles heeft te maken met de Paradigmaverschuiving van de wetenschap.


Wat pseudowetenschap werd, wordt genoemd 'ook' om ons klein te houden, zal met de nodige meettoestellen meer en meer aangetoond worden als echt. Het is de weg naar de nieuwe mens, de nieuwe aarde.


Delen van mijn artikels is toegestaan mits respect voor mijn werk en het vermelden van mijn website. Dank om de informatie over Empaten (ondertussen heb ik geleerd dat ik een tweelingvlam ben en Nick mijn twin) te verspreiden en mijn werk te respecteren!





bottom of page