top of page

SPROOKJES BESTAAN

Cinderella, het sprookje en de perfecte liefde

Niet op zoek gaan … ‘het’ (de liefde) vindt jou.

En waar het sprookje - I know I have met an angel in person- eindigt begint in het aardse leven waarom je elkaar hier op aarde terug ontmoet.

Bijna 20 jaar geleden ontmoette ik mijn tweelingvlam.


Een tweelingvlam ontmoet je omdat hij/ zij jou komt helpen om je missie: onvoorwaardelijke liefde op aarde neer te zetten/ te versterken.


Je deelt hetzelfde hart, het gaat om dezelfde energie en is niet te verwarren met een tweelingziel, waar je er meerdere kan van hebben.

Jullie vinden elkaar (zoals in Cinderella) zonder te zoeken en het is een band die nooit verbroken kan worden, omdat je één hart deelt (het grote verschil met een tweelingziel)


Een tweelingvlam helpt je om in éénheid te komen in jezelf en de engel te zijn die hij( zij) ziet (zien) …om te helpen geloven dat je perfect bent zoals je bent…

Hoe vaak zei Nick me : blue eye, you look perfect to me.


Maar ik kon het niet geloven ( I don't deserve this...) ons grote leeftijd verschil, maar ook toen ik wat kilootjes bijkwam en ik me daar niet goed bij voelde en hij nog grapte hij: "more space to spank" was dat voor mij nog niet voldoende om mezelf, alles wat ik had meegekregen in, met mijn natuur, graag te zien.


Het is dus een weg (geweest) van vallen en opstaan, niet de rozengeur en maneschijn, net omdat we niet geleerd hebben om van onszelf te houden, dat juist komt de tweelingvlam je leren.

en het is een wisselwerking.


De andere ziet het in jou de engel, de perfectie....zie jij het ook in jezelf, kan je het ook geloven ?


De opdracht na de ontmoeting met je tweelingvlam is om de onvoorwaardelijk in jezelf te ontdekken en onvoorwaardelijk van jezelf te houden door al je GITEN te zien, te ontvangen, te omarmen

Darling you look perfect to me…





Geloof jij in sprookjes en dat je perfect bent zoals je bent?

Tweelingvlammen zijn hier om heilige huisjes omver te duwen en je te laten geloven dat sprookjes bestaan.

De magie van het sprookje , dat je beleefde (lees waar je een 'spark ' van mocht zien/ beleven hoe het kan/ zal zijn... ) bij de allereerste ontmoetingen, wordt héél echt eens je de éénheid in jezelf hebt ontdekt en voor altijd aan vasthoudt.


Denk jij dat je een tweelingvlam bent? Dat je hier op aarde bent om de magie van het leven te ontdekken en verspreiden. Snuffel dan eens verder op mijn website (en mocht je hulp nodig hebben... geef een seintje) :





Nog een gesprekje gisteren:

Ik werd voorgesteld aan een vrouwken, ze heet ‘jeanneken'.


Ah zeg ik spontaan, zo noemt ik ook mijn ‘helper’ wanneer ik een parkeerplaatske nodig heb.


"Heb je het over een ingebeelde persoon": vraagt de man die net zijn zus aan me voorsteld raar opkijkend?

Als je het over een ingebeelde persoon hebt ben je ‘crazy’ doet hij de beweging aan zijn hoofd.

 

Maar mijn dochter kan erover meespreken toen ze studeerde in Brussel en verbaasd was dat er voor haar kot een plaats vrij kwam net toen we er toe kwamen…  en zei, heb je hulp gevraagd?


Is dat dan iemand die je gekend hebt vraagt hij grappend?

 

Dat bespaar ik hem. Je zou me helemaal gek verklaren zeg ik als ik je dat zeg.


Heb je ook helpers voor geld ? probeert hij mij nog van de wijs te brengen.

Ja hoor zeg ik maar je mag niet hebzuchtig zijn… dan helpen ze niet.


Je moet vertrouwen hebben, dat alles er nu al is... een hele uitdaging.

 




Nog een weetje over mij: Ik ben niet PERFECT (jij wél? :-))

Naast dyslectici, doe ik ook aan schrijf- spellingsfoutjes. Ik laat mijn teksten niet meer nakijken/ verbeteren. Het channelen (mijn blogs, schrijfsels, downloads) is waar ik voor sta, het gaat om informatie/inzichten/begrijpen.

Wie bij mijn moet zijn, lees met mijn ‘trilling’ resoneert, begrijpt ook waarom ik doe wat ik doe.


Ik heb nog steeds moeite, lees ik ben nog steeds bang om 'de lead' van mijn tweelingvlam te volgen... omdat ik als kind geleerd heb dat ik er alleen voor sta...


Alles heeft te maken met de Paradigmaverschuiving van de wetenschap.


Wat pseudowetenschap werd, wordt genoemd 'ook' om ons klein te houden, zal met de nodige meettoestellen meer en meer aangetoond worden als echt. Het is de weg naar de nieuwe mens, de nieuwe aarde.


Delen van mijn artikels is toegestaan mits respect voor mijn werk en het vermelden van mijn website. Dank om de informatie over Empaten  (ondertussen heb ik geleerd dat ik een tweelingvlam ben en Nick mijn twin) te verspreiden en mijn werk te respecteren!

bottom of page