top of page

IK BEN GEEN SCHAAP, IK BEN EEN WOLF, IK BEN ANDERS BEGAAFD.

Gisteren, zondag 21 augustus, had ik toevallig tweemaal met twee verschillende mannen op verschillende tijdstippen een gesprek over relaties. Als je iets wil, moet je er eerst iets voor doen was bij beide heren het uitgangspunt. Als je bv. een relatie wil, moet je naar buiten, want wanneer je binnen blijft, ga je geen man vinden hé werd er nog ‘grappig’ aan toegevoegd. Wat je moet doen, is bvb. een vriendenkring opbouwen die je naar buiten brengt of je inschrijven op een datingsite. Zo werkt het voor mij niet, zei ik tegen beide heren. Hoe werkt het dan wél? Ik lachte er een paar jaar geleden mee: ik moet zelfs niet naar buiten, maar mannen komen naar mij. Dat lachen was er omdat ik daar telkens zo versteld van stond.

Want wat gebeurde er. Zo heb ik een bijzondere en jarenlange vriendschap opgebouwd met een karateleraar die voor een energetische massage bij mij kwam en mij begon te helpen met klanten. Een liefje gehad die abonnementen voor Proximus kwam verkopen. Een andere man moest bij mij zijn om internet te komen aansluiten/nog iemand om iets te komen herstellen. Een buurman die een pakje kwam brengen en een tas koffie kwam drinken. Ze blijven ‘plakken’ en komen zelfs jaren later helpen met mijn verhuis. Ook gisteren had ik weer een heel fijn contact. Een man kwam mijn stoelen ophalen. Hij was een half uurtje vroeger waardoor ik de telefoon die ik op dat moment had, moest onderbreken. Toen ik daarna terugbelde naar de persoon waarmee ik aan het bellen was en haar vertelde wat een mooi contact ik had gehad, zei ze heel nuchter: je kent die toch niet op die vijf minuten. Maar op vijf minuten is er in mijn leefwereld veel gebeurd, ik wist bv dat die man mij nog zou sturen. Dat had ik allemaal opgemerkt in de vriendelijke ogen, de glimlach, de zachte stem, in de woorden die geen beleefde afscheidszin waren maar een gemeende hoop: misschien zien we elkaar nog? Er was niets sexueels, mocht iemand in die richting willen denken, het was louter ‘verbinding’ van een mooie ziel met een andere mooie ziel… Een fijn gevoel van verbinding waar je geen woorden kan op plakken maar het is juist dat gevoel dat je laat terugkeren naar elkaar. Zielsherkenning noem ik het en sommigen zijn zich er net als ik ook bewust van, anderen dan weer niet. In dit geval schreef de man van de stoelen een paar berichtjes later : voor een vrouw als jij… Hoe kent hij mij dan? Met één oogopslag krijgen we zoveel informatie binnen, enkel mensen die openstaan voor die informatie begrijpen wat ik nu zeg, anderen gaan hun ‘nuchtere verstand’ laten spreken. Het verstand dat in de weg zit om de magie te kunnen zien en ervaren. En welke vriendschappen hou ik er dan aan over? Mannen die echt klaar staan om te helpen waar nodig, lees die tijd vrij maken zelfs om mij jaren later te helpen verhuizen want zij weten omgekeerd dat ze op mij kunnen rekenen alsof een onuitgesproken commitment iets wat je weet, wat je voelt.

Altuisme , ik schreef er al eerder een blog over hoe je het kan herkennen want het bestaat en ik ben dankbaar dat ik dit mag ervaren en be- leven. De onuitgesproken afspraken, misschien onbewuste zielenafspraken: ik ben er voor jou. Met dank aan al die mooie mensen ook vele vrouwen (maar dit specifieke geval gaat over het 'geloof': je moet naar buiten komen wil je een man ontmoeten en je 'weet', voor mij werkt het anders) die mij direct stuurden: ik wil je komen helpen, laat maar weten wanneer ik moet komen. Dat zijn de kostbare GESCHENKEN die het leven je geeft. Leer ze te zien, leer ze te ontvangen want dat is waar rijkdom over gaat. Je moet er oog voor hebben. 😊 #LIEFDE Ik weet dat die man van die stoelen, mocht ik hem vragen om te komen helpen, dat zou doen en neen er niets voor in de plaats zou moeten hebben.

Dit weten is mijn innerlijke rijkdom, hier voed ik mij mee.


Glitter en glamour naar de buitenwereld hoort daar niet bij. Omdat het te vaak FAKE is. Ik hou van echt, van puur dat is de waarde die ik deel in mijn leven. "Ik wil geen schaap meer zijn en me laten opeten door een wolf, ik wil een wolf zijn " zei een vriend me gisteren.


En toen dacht ik , ik ben al jaren een wolf en ik laat de wolf ook zien. Wie de wolf ziet heeft er voordeel bij.


En neen, dit gaat niet over een wolf in schaapsvacht, want die zijn gevaarlijk, die hebben een 'verborgen' agenda, en je weet nooit wanneer het 'verborgen' naar boven komt, remember?


Echt zijn. De wolf zijn dat is mijn bijdrage aan de wereld!

De sleutel van de gevangenis, waar de mens, de mensheid in vastzit, aanreiken zodat ze zichzelf kunnen bevrijden.

Velen zien het nog niet, maar degenen die het zien, weten waar ik over praat. En ik denk dan altijd one day ziet de meerderheid het. ONE DAY!


Je kan mensen helpen materialistisch beter te worden, je kan helpen hen eten te geven, voor hun gezondheid te zorgen...


OF


Je kan mensen helpen om zich te BEVRIJDEN van de onbewuste gevangenis, iets wat niet bij hen hoort zodat ze zelf voor hun eigen gezondheid, eten en geld leren zorg dragen door te VOELEN wie ze werkelijk zijn en wat zij nodig hebben, wat bij hen past.


Te vaak ligt de focus op geld. Geld verdienen en met veel geld zal je gelukkig zijn?


Mijn focus ligt op Zelfliefde, ik ben geen schaap ik ben een wolf , ik ben anders begaafd!


Hmmmm:


Wat zou de spirituele betekenis van een wolf zijn, ging er door mijn hoofd en ik ging op zoek.


En ik vond deze beschrijvingen:


Een wolf wijst op heldhaftigheid en overwinning. Het staat voor de prettige eigenschap om zelfs in de donkerste tijden een lichtpuntje te zien. De wolf als krachtdier staat symbool voor trouw, sympathie, intuïtie, loyaliteit en vrijheid.


"Loop met mij wolf. Sta aan mijn zijde ter bescherming. Wijs me de weg naar het juiste spoor. Laat mij onderdeel zijn van jouw roedel, zodat ik mag leren over saamhorigheid, speelsheid en innerlijke kracht. De wolf is een mythisch dier. Indianen kenden de wolf grote krachten toe. Zijn doordringende ogen die lijken op de maan in de lucht. Beweger tussen hemel en aarde."



Delen van mijn artikels is toegestaan mits respect voor mijn werk en het vermelden van mijn website.




Dank om de informatie over Empaten te verspreiden en mijn werk te respecteren!

bottom of page