top of page

WAT DOEN WE ONSZELF AAN!

Is vaak een conclusie waar de mensen toe komen wanneer ik hen inzicht help te verwerven.


Klantenreactie op het einde vanuit de sessie nadat ze besloten had te blijven:

"Dank voor de zowel amusante als inzichtgevende tijd, je gastvrijheid, je begrip en energie die je aan mij hebt besteed. Ik voel me opgelucht eigenlijk. Alsof ik iets heb opgelost of een goede afloop heb ingezet. Suzanne D.V.


Hoe komt het dat de ene mens 'mij' zo ontvangt en dat een andere mens mij dan weer

belerend/ pretentieus of arrogant vindt.


Ligt dat aan mij of aan die andere?

Ik vertel hetzelfde, wat ik zie, hoe ik het zie, wat ik ervaar.

Maar: hoe kijkt de andere naar mij?


Als vriend of als vijand…


Heb jij dat ook wel eens dat mensen op een andere manier naar jou kijken/ op jou reageren?

Waar heeft het precies mee te maken?

Maw welk 'portret' leggen ze 'onbewust' van de ander vast vast in hun brein?


En meer, wat zegt het over wat ze dan niet meer kunnen of willen ontvangen?




Alles vertrekt bij jezelf.


Hoe jij de andere ziet, hoe jij de andere ervaart en het heeft allemaal te maken met jezelf.


Ik wil hier het onderscheid maken tussen mensen die helemaal openstaan en willen ontvangen en mensen die (een portret maken/ hebben) waardoor er verzet optreedt tegen wat je zegt en waardoor men in weerstand gaat, een vechten tegen... het gaat dan in de eerste plaats om een verzet of een weerstand binnenin zichzelf en met zichzelf en daar ontstaat de weerstand of het verzet tegen mij… opeens ben ik hun vijand.


Het is echter aan jou om het voor jezelf op te helderen…eens je openstaat voor wat ik doe zijn er geen grenzen meer en kan Liefde stromen!


Empaten zijn heel ontvankelijk en kwetsbaar wanneer ze niet in hun Kracht staan. Ze zijn daardoor een makkelijke prooi en zullen anderen over zich laten lopen, vaak om de rust en de vrede te bewaren.


Maar


Empaten die in hun kracht staan geven duidelijk aan wat kan en wat niet kan, ze zijn confronterend voor diegenen die in weerstand of verzet gaan…en helend voor wie open staat om te ontvangen… de energie stroomt en dat waar weerstand/verzet tegen is, kan genezen.

Zoals toen bij Suzanne, iets wat ik gezegd had, had haar geraakt. Het portret werd in haar hoofd gemaakt dat ik geen goede bedoelingen had met haar. Heel boos stapte ze op , vroeg of ze ging eerst nog naar het toilet mocht gaan... daar bedacht ze zich blijkbaar.

Ze zei: ik heb voor jou betaald ik kan evengoed luisteren naar wat je te zeggen hebt en deze keer kon ze het helemaal ontvangen waardoor haar eigen wonde werd geheeld.


Wie of wat wil JIJ ontvangen of DENK je dat jij alleen maar iets moet GEVEN?


Ik ben Empaat en help andere Empaten hun krachtige tools, hun superkracht te leren gebruiken.


Empaten zijn krachtige energetische wezens.

Mijn boodschap is : Laat die kracht leven en gebruik je ego wanneer het nodig is.


Of zoals iemand me onlangs nog zei: "Ik begrijp aan jouw hele wezen dat het jouw taak is wat je doet!" "Gewoon door jezelf te zijn inspireer jij al mensen".


Het ego staat hier voor alles wat jij over jezelf denkt en wat jouw net daardoor tegenhoudt om in jouw kracht(en) en de kracht(en) van anderen te geloven.

Ben jij een Empaat?

Een Hooggevoelige neemt energie waar maar zuigt die niet op.

Energie waarnemen kunnen we een 6de zintuig noemen, we weten dit vaak of zelfs meestal niet. Laat staan dat we dat "innerlijke" zintuig goed kunnen gebruiken.

Eenmaal bewust, kan je dat ontwikkelen en inzetten.

Heb je het niet dan heb je er geen last van.


Heb je het wel dan moet je het leren gebruiken opdat je er niet aan tenonder gaat, dan wordt het je kracht in plaats van je zwakte.


Soulawork helpt jou in je kracht, in jezelf te geloven.


Delen van mijn artikels is toegestaan mits respect voor mijn werk en het vermelden van mijn website.


Dank om de informatie over Empaten te verspreiden en mijn werk te respecteren!


bottom of page