top of page

De waarheid bestaat niet zeggen vele mensen. Het is of jouw of mijn waarheid. De Waarheid bestaat wél zeg ik: Het is de plek waar we diep in onszelf elkaar ontmoeten en waar jij en ik elkaar verstaan zonder gevecht, zonder irritatie, zonder frustratie... op die plek is het niet meer jouw of mijn waarheid maar voel je hoe Waar jij bent, hoe Waar de andere is.

Waarheid is mijns inziens de hoogste vorm van Bewustzijn van Liefde.

Spreek je waarheid om bij De Waarheid te komen!


De Puurheid van de Heyoka Empaat is Ware Liefde!

Ben jij een heyoka Empaat en leef je vanuit jouw waarheid? Dan zal je zaadjes planten en anderen meetrekken, hogerop naar een hoger Bewustzijn waar WAARHEId is, in Pure Liefde , in totale VRIJHEID !


Sommigen noemen dit het quantumveld waar Angst en lijden niet meer bestaan... Er is enkel pure Liefde die we via 'onze waarheid' te durven spreken, zullen vinden en ervaren...


Zie jij de ander? Hoor jij de ander? (h)erken jij de ander :) ?





Delen van mijn artikels is toegestaan mits respect voor mijn werk en het vermelden van mijn website.

Dank om de informatie over Empaten te verspreiden en mijn werk te respecteren!

bottom of page